Fotel marzeń + Konkurs - wyniki


Kiedy ma się małe mieszkanie, urządza się je zwykle praktycznie i funkcjonalnie. Nie ma tam miejsca na podnóżki, wielkie wypoczynki, sofy. Bardzo brakowało mi takiego mojego miejsca, kąta gdzie będę mogła wygodnie usiąść, wyłożyć zmęczone ciało, zrelaksować się. Po długich poszukiwaniach znalazłam jednak mebel do tego IDEALNY!


Kiedy nosiłam pod sercem Marysię, marzyłam już o tej chwili, by ją poznać oraz by wrócić do karmienia piersią. na które tak bardzo czekałam. Lubiłam te chwile z Antkiem, tą naszą bliskość i niesamowitą więź. Wiedziałam, że zrobię wszystko by i tym razem laktacja była owocna i długotrwała. Jedyne czego bardzo brakowało mi przy tych naszych intymnych chwilach był wygodny fotel. Z racji problemów zdrowotnych Marysinych, szybko musiałam zderzyć się z brutalną rzeczywistością i moje pierwsze dni po porodzie nie były łatwe. Po tygodniu zostałam rzucona na łóżko polowe, by móc czuwać przy córce dzień i noc w szpitalu. Krzyż i plecy bolały mnie tak bardzo, że ciężko było mi się poruszać. Jak ja wtedy marzyłam by wygodnie wyłożyć się na fotelu, który podtrzyma moje zmęczone ciało. Marzyłam, by w ten sposób karmić córkę/ czytać książkę z synem i patrzeć na moją rodzinę, jednocześnie się relaksując i nie czując tego paskudnego dyskomfortu.





Nie mamy dużego mieszkania dlatego szukanie fotela idealnego nie było łatwe. Mamy  narożnik i fotel ze skóry naturalnej. Bardzo wygodny, jednak można na nim jedynie usiąść w pozycji podstawowej, z opuszczonymi na podłogę nogami, z plecami wyprostowanymi. Poza wygodnym siedziskiem i oparciem nasza strefa komfortu i relaksu się kończy. Myślałam więc nad zakupem podnóżka, jednak mają one dość duże gabaryty, a ta opcja pozwala tylko wyłożyć wygodnie nogi. Postanowiliśmy więc sprezentować nasze krzesło, które kupiliśmy z kompletem mebli ,teściom a w jego miejsce wybraliśmy trochę większych rozmiarów fotel naszych marzeń.




Fotel Frida -z linii SMART marki Gala Collezione ma szerokość 79 cm, głębokość 86cm (złożony).
Nasz poprzedni fotel miał  szerokość 56cm, głębokość 53cm. Półtora razy większy fotel Frida nie zajął nam więc dużo miejsca po swoim poprzedniku, ale podniósł nasz komfort i dał nam niesamowity relaks. Początkowo bałam się właśnie gabarytów, jednak jak fotel przywiozła firma transportowa i powędrował on w miejsce gdzie kiedyś stało krzesło, poczułam wielką ulgę, bo to naprawdę nieduża różnica. Mam taki sam dostęp do okna, do suszarki za oknem, do mebli.


My  wybraliśmy fotel z funkcją relaksu -rozkładaną elektrycznie za pomocą sensorów elektrycznych, zasilany akumulatorem. Po dotknięciu przycisków na panelu, nasz fotel płynnie dopasowuje się do odpowiednich wysokości - zarówno podnosząc odpowiednio podnóżek, jak i regulując odpowiedni poziom oparcia.  Dzięki temu głębokość fotela reguluje się od 86 cm do 146 cm. Jest on bardzo nowoczesny z chromowaną, obrotową podstawą i modnym wyglądem ogólnym. Siedzisko jest wykonane z wysoko-elastycznej pianki na sprężynach falistych, dzięki czemu jest ono bardzo wygodne i siedzenie oraz leżenie na nim jest niesamowitą przyjemnością i formą relaksu. My wybraliśmy fotel w tapicerce materiałowej wysokiej jakości, można jednak zdecydować się także na naturalną skórę, do wyboru, do koloru.



























Kwestia karmienia na tym cudzie to coś wspaniałego. Jest mi szalenie przyjemnie i wygodnie. Ciało układa się naturalnie na fotelu, ja unoszę podnóżek do odpowiedniej wysokości i leżę sobie z Marysią. Ona je, a ja relaksuję się i odpoczywam. Ostatnio miałam początki zastoju, więc musiałam karmić Marie z pozycji spod pachy, ułożyłam ją idealnie na jednym boku fotela, dostosowałam jego położenie i w wygodnej pozycji w 1,5 dnia pozbyłam się zastoju, bez bólu pleców i dyskomfortu. No marzyłam o czymś takim! Kiedy fotel jest nieużywany zsuwamy go i zajmuje minimalnie więcej miejsca niż to prezentowane kilka zdjęć wyżej krzesło, a kiedy chcemy się zrelaksować w kilka sekund rozsuwamy go do preferowanej pozycji. 




Antoni pokochał nasz nowy mebel. Uwielbia na nim przesiadywać. Jak wraca z przedszkola, krzyczy " pierwszy" co oznacza, że zaklepuje fotel tylko dla siebie. Zabawa panelem sprawia mu ogromną frajdę. Czytamy razem książki leżąc na naszej Fridzie, bądź zwyczajnie rozmawiamy, czy oglądamy telewizję. To taki nasz rodzinny mebel, gdzie każdy wykorzystuje go do swoich celów i przyjemności. Takie nasze trzecie dziecko ;)




KONKURS

Chcesz Wygrać Piękną Pufę i Poduszkę z kolekcji Gala Collezione?
Zapraszam Cię do udziału w naszym konkursie!
Zasady konkursu:
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Polubić konto pannaoceanna.pl
2. Polubić TO zdjęcie konkursowe na facebooku,
3. Wyrazić chęć uczestniczenia w zabawie, pod tym postem( na blogu bądź facebooku), krótko uzasadniając dlaczego to do Was ma trafić ten wspaniały duet.
4. Udostępnić publicznie banner konkursowy,
5. Zaprosić znajomych do zabawy, poprzez otagowanie ich
6. Świetnie się bawić!
Konkurs trwa od 01.03 do 15.03
Do 2 dni po zakończeniu zabawy zostanie wybrany zwycięzca!
Miłej zabawy- powodzenia.


WYNIKI:


Piękną pufę wraz z poduszką wygrywa:  Sebastian Liro ;)
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt.

Komentarze

  1. świetny ten fotel sama bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak piszesz: mając małe mieszkanie wszystko musi być bardzo funkcjonalne i nie m miejsca na dodatkowe zbędne rzeczy. Ma to swoje plusy: jak mieszkaliśmy jeszcze w kawalerce i pojawiła sie córeczka, to pozbyłam się chomikowania i "przydaśków" i dobrze mi z tym teraz;)Fotel wygląda mega fajnie i jest na pewno bardzo wygodny;)Życzę Ci za tym pięknych chwil na nim spędzonych razem z Marysią;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Wspaniały ten fotel!
    Chętnie wezmę udział w konkursie! Pufa wraz z poduszką powinna trafić o mnie, gdyż właśnie zakończyłam remont i brakło kasy na reszte mebli. Zatem miałabym pufę do siedzenia i poduszkę do spania ;D haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW !!! Ale cudo. Super, tylko że u mnie nie byłoby gdzie go postawić, więc zostaje na razie tylko w sferze marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo to najgorsze jak nie ma gdzie mebla wstawić. Znam to ;) Widzisz musiałam poświecić fajny fotel do kompletu by na tu cudo miejsce znaleźć. ;)

      Usuń
  5. o rety ale cudo !! Właśnie szukam dla siebie fotela a mieszkanie mam małe i jeszcze muszę pomieścić w salonie łóżeczko dla oczekiwanego, bo starszaka kosztem naszej sypialni dostał swój własny pokój.
    Dzięki Tobie znalazłam to czego szukam od dawna... zaraz zajrzę na cenę.. pewnie się przeraże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe kochana.. chyba to komentarz to posta o fotelu rozkładanym ;D pomyliło Ci się ;)

      Usuń
  6. Ale miałaś brzusio, a teraz Marysia już taka duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotel jak marzenia ;) Widać, że solidny i porządny ;) Nie znałam tejfirmy.
    A w konkursie chętnie udział wezmę. Pufa i poduszka przyda mi się bardzo do mojego domku letniskowego, gdzie niebawem zacznę przesiadywać dzień i noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fotel! Marzenie! Musi być mega wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jaka cena takiego cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od opcji. Manualnej regulacji, czy takiej z panelem jak ja mam, na akumulator czy jak ;)

      Usuń
  10. Tak, mamy małe mieszkanie. Wydaje się tym mniejsze, że musza się w nim pomieścić cztery różne światy: dwójki małych chłopców i ich rodziców ;) ach, byłabym zapomniała, jeszcze dwa koty! One tez maja swój świat, którego jednak do końca nie ogarniam ;) I tu jest pies pogrzebany: mieszkanie w jakiś przedziwny sposób się skurczyło, żadne rezerwowe czarne dziury nie wchodzą w grę, a chciałoby się urządzić je funkcjonalnie i przyjemnie dla oka. Ten kolorowy mebel byłby idealny do takiego wnętrza zważywszy na to, że niedawno rozpadł się mój ukochany bujany fotel (to na nim w towarzystwie kotów i dzieci czytaliśmy książki – oczywiście nie wszyscy na raz;)). Miejsca zrobiło się przez to więcej, ale i tak brakuje czegoś dodatkowego do siedzenia. O, wiem: pufę wstawię chłopcom do pokoju a sobie zatrzymam poduszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś ost. dzień konkursu :) czekamy na wyniki :) może uda się przygarnąć podusie z pufą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty