Jak zrzucić kilogramy nie czując głodu?


Dieta - na samą myśl skręca Cię w brzuchu, masz przed oczami niesmaczne jedzenie, wiele wyrzeczeń i nudne posiłki do jedzenia tygodniami? Nie ze mną takie numery! Zdradzę Ci sekret na smaczne posiłki dzięki którym schudniesz i nie będziesz głodna.


Lionfitness poznałam już jakiś czas temu, kiedy jeszcze nosiłam pod sercem Maryśkę.  Wiedziałam wtedy, że po ciąży, po połogu przyjdzie pora na zrzucenie nadprogramowych kilogramów. Przyznam, że obawiałam się diety i treningów online. Myślałam, że to pic na wodę, a jedzenie będzie tak mdłe i monotonne jak na dotychczasowych dietach na których byłam. Zdziwiłam się szalenie, kiedy pierwszego dnia diety ciężko było mi zjeść wszystkie posiłki. Ich ilość była duża, a każde danie bardzo mnie syciło. Prawdą jest też, że wybrałam "wolne " ale bezpieczne odchudzanie ( do 0,5kg tygodniowo) i wyższe kalorycznie ze względu na Karmienie Piersią. Pani dietetyk jest ze mną w stałym kontakcie. Nadzoruje mnie i pilnuje.




Ponieważ dieta  to też odpowiednie przyprawy, ostatnie zamówienie ze SKWORCU obfitowało w wielkie 500g pojemniki z przyprawami.  Doprawiam ulubionymi ziołami, przyprawami posiłki i wsuwam posiłek za posiłek z wielką radością. W ofercie Lionfitness bardzo cieszą mnie ich dwie opcje:
* ZAMIENNIKI - jeśli danego składnika do posiłku nie mam akurat w domu, klikam na zamiennik i wyskakuje mi kilka opcji w odpowiedniej gramaturze. Boski pomysł!
* WYMIANA POSIŁKÓW - przyznam, że nie zawsze mam czas na szykowanie sobie w danej chwili posiłku, więc ustawiałam sobie np dwa takie same obiady pod rząd, dwie takie same kolacje itp... Szykuje wtedy posiłki na dwa dni i mam jeden dzień odpoczynku ( zwykle tego dnia właśnie ćwiczę). Brakuje mi w tej opcji, lupki do wyszukiwania konkretnego posiłku, co ułatwiłoby mi wyszukiwanie drugiego takiego samego obiadu. Oczywiście jeśli śniadanie i drugie śniadanie jest inne przez te dwa dni, to obiady mimo iż z takich samych składników, to mają one inną już gramaturę.














Ja jestem zadowolona z Lionfitness i moich postępów - jest mnie mniej póki co o 2,5 kg. Jedynie muszę zamieniać posiłki tak by ograniczać w nich fasole i inne strączki w dużych ilościach, bo Mańka źle na nie reagowała. Tym którzy chcieliby skorzystać z takiej diety odsyłam do strony Lionfitness oraz do mojego konkursu na moim fanpage, gdzie do wygrania mam 12 tygodniowe pakiety dla trzech osób ;)






Komentarze

  1. Post dla mnie nigdy nie moge sie najesc :) www.soundlymalinkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie tylko co to jest? Pierwsze i pęczak z...?. Wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze to tuńczyk z awokado i natką pietruszki. Drugie to pęczak z warzywami i pieczony indyk ☺

      Usuń
    2. dzięki, wypróbuję takiego tuńczyka chętnie. :> mniamo.

      Usuń
  3. To trzymam kciuki za dalsze powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to całkiem całkiem apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale porcje jak dla słonia. Jak schudnąć tyle jedząc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam te miseczki (ikeowe?) i potwierdzam, że nie widać, ale są strasznie pojemne. - jak i talerze. :D W chudnięciu nie chodzi o ilość a o jakość równo z ruchem. Ta-dam, Ameryka. ! Asia, powodzenia.

      Usuń
    2. tak tak z Ikea ;) dziękuję ślicznie! ;)

      Usuń
  6. Super ;) i tu jest właśnie to że na diecie nie trzeba jeść to czego się nie lubi lub bardzo mało ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty