NK- zachwyca nowościami


Książki to wg mnie najlepszy prezent dla dziecka.  Edukuje, uczy wyobraźni, pozwala na zabawę samemu, z rodzicem. Zbliża, łączy, dokształca.  Czego chcieć więcej?


Wydawnictwo Nasza Księgarnia co miesiąc zaskakuje nas wspaniałymi pozycjami książkowymi, którym nie umiemy się oprzeć. Nie wiem kiedy przyjdzie opamiętanie w tej kwestii, bo już powoli miejsca na książki nam brakuje, a co wchodzę w zapowiedzi, to znajduję kolejne tytuły, które zapisuję na liście must have! Na październikowej liście były dwie pozycje: Rok w lesie oraz Mikołajek. Książki wspaniałe i godne polecenia, zatem czytajcie dalej ;)




Rok w lesie- to ten typ książek o których zawsze piszę Wam z zachwytem. Uwielbiam książki "nieme'. Ilustracje kolorowe, które wypełniają po brzegi każdą ze stron. Dzięki temu zawsze znajdziemy w tej pozycji coś co nas zachwyci, zaciekawi, zainspiruje. Musimy też przygotować się na miliony pytań ze strony dziecka, bo właśnie o to w tego typu książkach chodzi. My zaś zaproponujemy dziecku zabawę typu" a gdzie jest...". Uczy to dziecka baczniej obserwować i skupiać się na wykonaniu zadania.


No zobaczcie sami. To są zdjęcia tylko z Maja- mojego miesiąca. Wtedy są moje urodziny, imieniny i dzień matki <3 













Mikołajek to książka mego dzieciństwa. Jedną z tej serii otrzymałam w 2 kl. podstawówki w nagrodzie za jakiś konkurs i tak zaczęła się moja miłość do Gościennego i historii Mikołajka ;)



Mikołajek, jego tata i Joachim to moi ulubieni bohaterowie. Ich przygody rozśmieszają mnie do łez ;) Staram się kiedy tylko mogę czytać Antkowi choćby po kilka stron, tłumacząc mu wszystko przy tym i pokazując te proste i przyjemne dla oka ilustracje. 





A Wy znacie te dwie pozycje z wydawnictwa NK?

Komentarze

  1. U mnie na Boże Narodzenie "Rok w lesie" i "skąd się bierze miód" pojawią się na pewno, na 6 grudnia "Noc na ulicy Czereśniowej"... zaraziłaś mnie tymi książkami. Hala opowiada, opowiada, opowiada już o żabach, mrówkach i pająkach. Mt też zarażamy dalej tymi książkami, bo to trafiony prezent dla dzieci, nawet tych najmniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Czereśniową kochamy! ;) I u nas będzie na bank Skąd się bierze miód i Co robią samoloty <3 ;)

      Usuń
  2. Nie przepadam za "Mikołajkiem", denerwuje mnie, że na każdej przerwie kłócą się, a za najlepszą rozrywkę uważają bójkę. Młody trochę się przy nim nudził... Serial dużo bardziej mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jednak mi to jakoś nie przeszkadza ;D

      Usuń
  3. lubię te Twoje propozycje i polecenia książkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołajka lubię średnio.. ale rok w lesie brzmi już bardzooo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydawnictwo Nasza Ksiegarnia to mam wrażenie, że same perełki ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. My się zaczytujemy w "Koszmarnym Karolku", Mikołajka nie czytałam ale jak nam się znudzi Karolek to może zaczniemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mikołajka" mamy. Uwielbiam od dziecka, więc Tosia odziedziczyła moją kolejkę. A "Rok w lesie" planujemy kupić, bo prezentuje się imponująco!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty