Pinewood i konkurs jakiego jeszcze nie było!


Znacie firmę Pinewood
Jeśli nie- to koniecznie musicie poznać.
Mają w swojej ofercie łóżka dla dzieci.
Dziecięce, młodzieżowe, piętrowe, z barierką lub bez, z szufladą lub bez niej. 
Cuda w różnych kolorach, odcieniach, rozmiarach.
Z materacami dobrej jakości.

Wybór dobrego łóżka dla dziecka wymaga wiedzy i czasu.
Przyszedł czas na kolejne łóżeczko dla Antka.
Nowe, większe, z barierką i obowiązkowo z szufladą.
Aaaa no i rzecz jasna, kolor musiał być biały.
Kolejne łóżko to poważniejsza sprawa, bo w sumie będzie ono służyło dziecku kilka lat.
Musi być więc porządne, solidne i wytrzymałe.
Nasz wybór padł na poniższy model <3

 Łóżeczko dziecięce Staś wraz z materacem Kokos Pianka o wymiarach 160x70cm.
Zdejmowany pokrowiec na materac, szuflada na kółkach.
Cudo!
Jak wiecie kocham białe meble, więc oczywistym jest, że wybór padł na klasykę.
Czekam na kolejne cuda do pokoju Antka, dekorację, meble, myślimy jeszcze nad kolorem farby i jak wszystko zostanie ustalone, to ruszamy z kopyta.( jak macie pomysły jak nauczyć dziecko spania " na wolności" dajcie mi znać)


A teraz najważniejsze.
Panna0ceanna i firma Pinewood mają dla Was niespodziankę.
Takiego konkursu jeszcze u mnie nie było, więc liczę na Wasze zaangażowanie i spodziewam się wielkiej ilości uczestników.




Zasady konkursu:

1. Trzeba być obserwatorem mojego bloga i lubić mój fanpejdż
2. Należy polubić stronę sponsora -   Pinewood.
3. Zaproście do zabawy swoich znajomych - poprzez otagowanie dwóch osób oraz udostępnienie   plakatu konkursowego.
4. Prosimy Was o polubienie dwóch łóżeczek( z galerii)  na stronie Pinewood ( tutaj), które najbardziej Wam się podobają.
5. Zabawa trwa od 21 lutego do 21 marca
6. Koszty wysyłki pokrywa sponsor.
7. Wyniki zostaną ogłoszone do 2-5 dni po zakończeniu zabawy, a zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie.
8. Wygrana : łóżeczko Kasia 140x70cm ( bez szuflady) wraz z materacem piankowym, bądź bon na kwotę 300zł do wydania w sklepie. Zwycięzca decyduje, jaką formę wygranej wybiera.
10.....
9......
8.......
7.......
6......
5......
4......
3......
2......
1......
START!

Miłej zabawy!


Komentarze

  1. Swietny konkurs akurat jestesmy na etapie zmiany lozeczka:-) woec moze sie nam poszczesci

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny konkurs !! bierzemy udział !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny konkurs.Takie łóżeczko to ideał do pokoju dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie szykujemy się do remontu pokoju i szukamy łóżeczka dla Bartka:) Udział wzięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) :-) A łóżeczko po Bartusiu dla rodzeństwa :-)

      Usuń
  5. Świetny konkurs, a łóżko marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs :) Nasze marzenie, Hania jeszcze nie ma swojego łóżeczka u siebie w pokoju, cudownie było by wygrać i juz byśmy się nie sciskali wszyscy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gram dla mojej Amelki, która juz wyrasta ze swojego łóżeczka i dopytuje o nowe. Trzymamy mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :) te łóżeczko jak gwiazdka z nieba :) właśnie z nami śpią 2 smyki , a takie łóżeczko pozwoliłby dla jednego na normalny sen :) trzymamy kciuki Ja małżonka córcia i dwóch synków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymamy kciuki bo nagroda marzenie

    OdpowiedzUsuń
  11. super konkurs bierzemy udział

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Konkurs biorę udział :)
    Marzena Karwacka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super konkurs, z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :* wymarzone łóżko....
    sama biorę udział !!!!!
    NAJLEPSZE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pewna, że moja córa chętnie przeprowadziłaby się z mojego łóżka, do któregoś z tych cudeniek.Szczepanik Anna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super konkurs i nagrody. Niebawem synek skonczy 2 latka i super byl by to dla niego prezent . Z checia bierzemy udział . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. supeer biore udzial

    OdpowiedzUsuń
  18. wiem, że gupie pytanie, ale nigdy nie obserwowałam żadnego bloga poprzez fb, a nie chcialabym byc zdyskwalifikowana z konkursu, a noz ten jeden jedyny raz wygram i nie spełnię wszytskich kryteriów ;) proszę o pomoc :) pozdrawiam MAMUSIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej a posiadasz konto google? Jeśli tak, to na samym dole masz listę osób, które obserwują mój blog - wystarczy kliknąć " dodaj do kręgów". Jeśli jednak nie masz konta, nie musisz go zakładać by spełnić warunek. Podaj mi jednak proszę, swoje dane - jakie masz na facebooku - bym pamiętała o tym i nie usunęła Cię za brak spełnionych warunków ;)

      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
    2. dziękuję, napisałam wiadomość prywatną na priv :) pozdrawiam i wszytskiego dobrego z okazji Dnia Kobiet Mamusie i córusie :)

      Usuń
  19. Poluję :-) Łóżeczka super :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. biore udział to jest megggggga konkurs

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaaaaaaaaaa konkurs rewelacyjny !!!
    Łóżeczko rewelacyjne, idealnie nadałoby się dla mojego Adasia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłby to najwspanialszy prezent dla mojej małej królewny, która za 6 dni skończy trzy latka.
    ( Nie wiem czy dodałem sie do kręgów, a na FB lubię jako Maciek Slusar)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała nagroda :) właśnie myślimy nad łóżkiem dla naszego dwulatka który nieznosi łóżeczka ;) Ech marzenie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna nagroda, wiec o nia powalczę bo mam dla kogo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty