Uwaga, uwaga konkurs!

Mam zaszczyt zaprosić Was na konkurs, który organizuję wspólnie z firmą Womar.
Firma WOMAR powstała w 1989 roku w Częstochowie. Od samego początku specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości artykułów dla dzieci i niemowląt. 
Cały czas stara się odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Firma stawia sobie i swoim dostawcom surowe wymagania w zakresie jakości i bezpieczeństwa produktów. Dlatego zarówno ich  produkty, jak i materiały, z których są one  wytwarzane, posiadają liczne atesty i certyfikaty.

Konkurs zaczyna się od dziś, a kończy się 19 grudnia.
Do wygrania mamy dla Was jeden z kocyków Womar Zaffiro, który wybierze zwycięzca.
Koszty wysyłki, pokrywa sponsor konkursu.







Zasady konkursu przedstawiam Wam poniżej.
Należy :

* polubić profil Panna0ceanna  i Womar
* udostępnić plakat konkursowy  ( na blogu, bądź facebooku)
* w komentarzu pod tym postem, bądź na facebooku napisać : BIORĘ UDZIAŁ.
* zaprosić dwie osoby  do zabawy poprzez otagowanie ich ( dla posiadaczy facebooka)
* świetnie się bawić i czekać na wyniki ;)

Zwycięzce wybierze Antoś, poprzez losowanie karteczki z danymi ;)


Miłej zabawy!

Komentarze

  1. Biorę udział. :-)

    Byłby piękny prezent.

    Hebamme.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowy kocyk łaaadny, ale jeszcze nie mam kogo w niego owijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja biorę udział:D Koko, ja pierwszy kocyk wygrałam jak jeszcze Antek nie był skonstruowany, tak więc, wiesz, na przyszłość się przyda:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam kilka ubran kiedy Antka w brzuchu nie było :-D i matę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ja dla Poli kupiłam kwiateczkowe body jak jeszcze nie udało nam się jej złapać pod moje serce;) miałam nosa :D

      Usuń
  5. BIORĘ UDZIAŁ :-)
    Udostepnilam na FB: https://www.facebook.com/dominika.drobka/posts/318590981679081?pnref=story
    zaprosilam znajomych na FB.


    Gram dla mojego synka Kosmy, ktory pojawi sie na swiecie juz w lutym i trzymam mocno kciuki. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział, gram dla Córeczki Oliwii. udostępniłam

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne że biorę udział! Świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Zaprosiłam znajomych.
    Udostępniłam na Fb https://www.facebook.com/azierold1/posts/813856561986769?pnref=story
    Lubię oba profile na Fb jako Anna Zierold

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią biorę udział w konkursie.
    udostępnione i polubione na fb jako Barbara Trybus
    dla synka Kamilka- wymarzona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz jak się urodziła Lenka,kupiłam jej taki śliczny niebieski kocyk.Do tej pory nie rozstaje się z nim na krok.Już nie jest taki śliczny,bo się trochę zmechacił...Przytuliłybyśmy się do nowego mięciutkiego kocyka...;)Bierzemy udział!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty