Panache.



Kiedy pojawiły się moje posty dotyczące cyców gigantów z pomocą przyszło kilka firm.
Ostatnia firma jaka zechciała rozwiązać mój problem, to firma Panache.
Otrzymałam do testowania biustonosz Jasmine, dokładnie poniższy model.
Biustonosz prezentuje się pięknie. Wzory na nim są wyraźne, żywe, kolorowe. Jak dla mnie są czadowe. Moje wielkie piersi układają się w biustonoszu bardzo ładnie, są lekko uniesione i idealnie podtrzymane. Jestem bardzo z niego zadowolona i cieszę się, że znalazł się w mojej kolekcji bielizny. Nadaje się dla mnie również do karmienia- wystarczy poluzować ramiączko i pierś bez żadnego problemu jest uwolniona ;).

Dzięki elastycznej górnej części miseczki biustonosz idealnie współpracuje i
dopasowuje się do zmian wielkości piersi przed i po karmieniu maluszka. W
wyniku tego nie ma mowy o wrzynaniu się miseczki w górną krawędź biustu
podczas gdy piersi są wypełnione pokarmem, ani odstawaniu miseczek tuż po
karmieniu.

 Na stronie marki podane są adresy sklepów z bielizną Panache znajdujące się
na terenie całej Polski. Wzorów, typów, rozmiarów jest do groma.  Do wyboru,
do koloru. Ja już przeglądam nowe kolekcje i niebawem udam się do jednego ze
sklepów oferujących Panache, który znajduje się w moim mieście i zakupię
nowe cudo.

Firmie chcę podziękować za przemiłą współpracę.

Was odsyłam do strony firmy : Tutaj, bądź na facebooka- Tutaj.

Komentarze

  1. Biustonosz faktycznie śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biustonosz rzeczywiście ładny, chociaż dla mnie by się nie nadawał, bo za niedługo będę miała piersi mniejsze niż przed zajściem w ciążę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;-) są też małe rozmiary ;-)
      Moje jak są pełne mleka to mam wrażenie, że eksplodują :-P:-P

      Usuń
  3. Ja też noszę Panache oraz Freya, mam też Dalię. Są to niekarmniki. Karmniki większości marek to dla mnie beznadziejne przypadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. W salonach li parie kazdy biustonosz dopasuja do karmienia i panache i freya itp

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty