Przywrócony post/ współprace

Wielka radość i spokój goszczą w moim życiu od wczoraj! Kiedy usłyszałam " wszytko jest dobrze" ciśnienie skoczyło mi hohoho ;D nawet miałam 130\80.
Mam MOC na nowo! Siłę i energię. ;)
Ogromny strach i stres towarzyszył mi od dnia odebrania wyników. Wkręciłam sobie cukrzycę, hipoglikemie. Nie umiałam funkcjonować, lęk był silniejszy.
Należy się złoty medal dla mojego A. Wytrzymał to. Wspierał, stawiał do pionu. Od samego początku powtarzał, że wszytko jest dobrze, że organizm dobrze reagował, a ja swoje..
Usg nie miałam robionego na wczorajszej wizycie. Jedynie posłuchałam bicia serduszka Antosia. Mogłabym mieć ten dźwięk na dzwonek w telefonie ;)

Małymi kroczkami zbliża się sesja. Eh. Masa projektów do zrobienia. Powinnam wybrać temat pracy magisterskiej i zacząć ją już pisać, bo jak przyjdzie Antonio na świat to mogę nie mieć czasu..  Oczywiście znajduję milion innych ciekawszych rzeczy, sprawdzanie poczty, facebooka, oglądanie telewizji itp itd. Mam nadzieję, że mój syn będzie bardziej zorganizowany w tych sprawach ;)

Wczoraj otrzymałam dwie przesyłki w ramach kolejnych współpracy. Jedna od firmy Zdrowa Mama, otrzymałam kilka wód mineralnych i gadżety, druga od firmy Concertino; próbki proszku dla bobasów.


Wody dwie już wypite. Jak dla mnie rewelacja. Generalnie teraz będąc w ciąży lubię jedynie wodę mineralną i piję ją w ilościach przeogromnych ;D Tak więc ta przesyłka to strzał w dziesiątkę ;)
Proszki do prania wykorzystam dopiero za około dwa miesiące, będę wtedy przygotowywać wyprawkę dla Antka. Wtedy podzielę się z Wami moimi opiniami ;)
Dziękuję firmą za możliwość testowania produktów ;)

Komentarze

Popularne posty